نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و کالیاری| برد قاطع در سن سیرو واکنش فدراسیون به فساد بزرگ در لیگ برتر نتیجه بازی پرسپولیس و هوادار+ ویدیو گل‌ها(۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| آقایی آل کثیر ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و هوادار(۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل دوم پرسپولیس به هوادار با دبل آل کثیر | عیسی فرصت‌سوزی‌ها را جبران کرد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و مس رفسنجان (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تقابل نویدکیا و سپاهان برنده نداشت مدیرعامل سابق استقلال در خواب زمستانی! تعیین پاداش قهرمانی استقلال ترکیب پرسپولیس برای مسابقه با هوادار اعلام شد | بازگشت عالیشاه به ترکیب اصلی جریمه نقدی استقلال و محرومیت هاشمی‌نسب و حامدی‌فر + عکس پخش زنده بازی هوادار و پرسپولیس در لیگ برتر (۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی مس رفسنجان و سپاهان در لیگ برتر (۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچسترسیتی و فولام (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | یورش پپ و شاگردانش به جام قهرمانی قرارداد حجازی از طرف باشگاه استقلال به سازمان لیگ ارسال نشده است درآمد ام‌باپه در رئال مادرید چقدر است؟ مشهد، میزبان مسابقات کشوری ووشوی بزرگسالان کشور نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوکوهاما مارینوس و العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا| کامبک ژاپنی نکونام لیست ورود و خروج را تکذیب کرد تجلیل از ۱۵۰ مدال‌آور خراسانی در دهه کرامت مورینیو در راه ترکیه!
سرخط خبرها

اقامت یک هفته‌ای مردان والیبال ایران در لهستان|فرمول برنامه کلی مرحله نهایی رقابت‌ها

  • کد خبر: ۱۱۶۳۶۸
  • ۱۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴
اقامت یک هفته‌ای مردان والیبال ایران در لهستان|فرمول برنامه کلی مرحله نهایی رقابت‌ها
تیم ملی والیبال ایران که در دوازدهمین دیدار مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها ۲۰۲۲ با پیروزی سه بر صفر مقابل صربستان موفق به صعود به مرحله نهایی شد، تا زمان اعزام به کشور ایتالیا در شهر گدانسک تمرینات خود را پیگیری خواهد کرد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها ۲۰۲۲ امروز (یکشنبه ۱۹ تیرماه) با برگزاری ۶ دیدار به پایان می‌رسد و هشت تیم برتر جدول به مرحله نهایی صعود خواهند کرد تا در شهر بولونیا برای تعیین مقام اول تا هشتم به مصاف یکدیگر بروند.
تیم ملی والیبال ایران که شب گذشته با پیروزی بر صربستان موفق به صعود به مرحله یک چهارم نهایی شد، امروز با تغییر محل اقامت خود در شهر گدانسک اردوی آمادگی خود را برای حضوری شایسته در مرحله‌نهایی این رقابت‌ها آغاز می‌کند و چهار روز مانده به آغاز مسابقات شهر بولونیا عازم ایتالیا خواهد شد.
برنامه یک چهارم نهایی مسابقات لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۲ امروز همزمان با پایان مرحله مقدماتی این مسابقات و مشخص شدن رده بندی تیم‌ها مشخص خواهد شد و تیم‌های صعود کننده رقبای خود را در مرحله نهایی خواهند شناخت.
در مرحله یک‌چهارم طی روز‌های ۲۹ و ۳۰ تیرماه، ایتالیا با توجه به اینکه میزبان است، با تیم هشتم جدول مرحله مقدماتی بازی خواهد کرد و دیگر بازی‌ها به ترتیب بین تیم‌های دوم با هفتم، سوم با ششم و چهارم با پنجم برگزار می‌شود تا چهار تیم برنده به مرحله نیمه‌نهایی صعود کنند.
بر این اساس تیم‌های بازنده در مرحله یک چهارم نهایی، بر اساس عملکردشان در این رقابت‌ها در رده‌های پنجم تا هشتم قرار خواهند گرفت و تیم‌های برنده نیز پس از یک روز استراحت، روز‌های یکم و دوم مردادماه در مراحل نیمه‌نهایی و نهایی لیگ ملت‌ها ۲۰۲۲، به مصاف هم می‌روند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->